Benzer Makaleler
Kaçar Hanedanı Döneminde İran'da Eğitim-Öğretim Faaliyetlerinin Değişmesi ve Yeni Okulların Açılışı
Manizheh Sadri̇
Sayı: Ağustos 2013, Cilt 77 - Sayı 279 Sayfalar: 653-670 DOI: 10.37879/belleten.2013.653
3230
1474
Bir Doğu Bilimcinin Gözüyle İstanbul Kütüphaneleri
Hakan Anameri̇ç, Gülcan Palo
Sayı: Ağustos 2015, Cilt 79 - Sayı 285 Sayfalar: 659-674 DOI: 10.37879/belleten.2015.659
1725
1734
“Bulgarian Horrors” Revisited: the Many-Layered Manifestations of the Orientalist Discourse in Victorian Political Construction of the External, Intimate and Internal Other
Nazan Çi̇çek
Sayı: Ağustos 2017, Cilt 81 - Sayı 291 Sayfalar: 525-568 DOI: 10.37879/belleten.2017.525
4642
1722
Güzide-i Esnâd-i Siyasî-i İran ve Osmanî : Devre-i Kacariye cild-i evvel (İran ve Osmanlı Siyasî Belgelerinden Seçmeler: Kacarlar Devri), I. Cild (1211-1270/1796-1854) [Kitap Tanıtımı]
İsmail Aka
Sayı: Ağustos 2001, Cilt 65 - Sayı 243 Sayfalar: 713-724
1447
968
Güzide-i Esnâd-i Siyasî-i İran ve Osmanî: Devre-i Kacariye, Cild-i Dovvom (İran ve Osmanlı Siyasî Belgelerinden Seçmeler: Kacarlar Devri), II. cild (1271-1313/1854-1895). [Kitap Tanıtımı]
İsmail Aka
Sayı: Ağustos 2001, Cilt 65 - Sayı 243 Sayfalar: 725-738
1214
991
Mîrzâ Tâki Hân (Emîr Kebîr) ve Reformları (1848 - 1851)
Gökhan Bolat
Sayı: Nisan 2013, Cilt 77 - Sayı 278 Sayfalar: 151-182 DOI: 10.37879/belleten.2013.151
0
1513
The Formation and Denouement of “Perso-Islamic” in Oriental History and the Case of Seljuk Art and Architectural History
Ali Uzay Peker
Sayı: Aralık 2022, Cilt 86 - Sayı 307 Sayfalar: 895-927 DOI: 10.37879/belleten.2022.895
5921
2152
Osmanlı Döneminde Açılan İran Okulları ve İranlıların Eğitimi (1883-1912)
Eralp Yaşar Azap
Sayı: Aralık 2023, Cilt 87 - Sayı 310 Sayfalar: 985-1019 DOI: 10.37879/belleten.2023.985
4801
1654